Levandulová péče o problematickou pleť Manufaktura

Budu se opakovat, ale miluji levanduli. Té vůně se nedokážu nabažit. A proto jsem nadšeně kývla na testování levandulové pleťové péče Manufaktura.

manufaktura kosmetika, kosmetika s vřídelní solí

Obdržela jsem konkrétně 3 produkty - hydratační krém, pleťovou levandulovou vodu a zklidňující SOS gel proti akné, které rozšířily mojí oblíbenou řadu kosmetiky s vřídelní solí: Linie Antistres.

Levandule se v kosmetice používá pro svůj stahující a dezinfikující účinek a dokáže pomoci nečisté pleti, při malých zraněních, slunečním úpalu, štípancích od hmyzu... Je taktéž vhodná na citlivou, ale i mastnou pleť.

Lehký matující, ale zároveň hydratační krém s levandulí a vřídelní solí slibuje, že pomůže normální, mastné až aknózní pleti a postará se o snížení produkce mazu, pleť zklidní a vyhladí třeba i drobné vrásky. Po více jak třech měsících používání to nemohu úplně potvrdit.
Krém je lehce "navoněný", ale je to způsobeno jen díky přírodnm výtažkům (žádná přidaná parfumace) a je trošku došeda. Lehce se roztírá a velmi rychle vpíjí do pokožky. To, že je matující dokazuje to, že pokud nedáte make-up HNED po nanešení krém, tak to už potom tak nějak nechce správně "klouzat" a nejde mi pořádně rovnoměrně (a rychle) rozetřít make-up. Zajímavé je, že jsem tento krém používala v srpnu/září, kdy ještě doznívalo léto a nezdálo se mi velmi, že by matoval. Pak jsem jeho používání vynechala na několik měsíců a vrátila se k němu zhruba v polovině prosince, tedy v zimě, a teď se mi zdá, že matuje dostatečně. Avšak obávám se, že je to dané i tím, že jsem v říjnu otěhotněla a moje pleť se chová teď trošku jinak... (v prvním těhotenství se mi vyčistila pleť do dokonalosti, ne...nevydrželo to :D). 
Na produkci mazu podle mně velmi nepůsobí - v tom září jsem si všimla, že se mi dělaly stále nové a nové vyrážky - takové malé červené "svítící". Jinak vyhlazuje pleť velmi pěkně...
Prostě - moje dojmy jsou z něj stále smíšené. Na vyloženě "léčbu" akné (pokud by to někdo chtěl za tímto účelem) to určitě nedoporučím. Spíš bych tento krém doporučila smíšené pleti, která má vyrážky jen výjimečně a řeší lesk pleti.
Hodnocení: 6,5 b. z 10 b.  

recenze manufaktura, kosmetika s vřídelní solí

Zklidňující & hydratační pleťová levandulová voda s vřídelní solí má podpořit účinky krému a pleť ošetřit před samotným nanesením krému. Toto je za mě obrovské zklamání - i když prý není parfumovaná, tak straaaaašně intenzivně smrdí. Ano, je tam i levandule, ale tím, že voda mixuje i výtažky z břečťanu, řeřichy, citrónu, šalvěje, lopuchu..., tak je to pořádný mix rostlin. A levandule se šalvějí - to je strašně zvláštní kombinace. Resp. já hned na přičichnutí věděla, že tam ta šalvěj bude taky - je to taková "nakyslá" levandule a na tu vůni jsem si fakt musela dost dlouho zvykat. První dny mi byla úplně protivná a být těhotná, tak to asi ani nedokážu používat :) Dobře, však už to víte - já vlastně v říjnu otěhotněla, takže i to byl důvod proč jsem tuto kosmetiku přestala používat a vracím se k ní až nyní, kdy už jako tak snesu všechny vůně :D

manufaktura pleťová kosmetika, recenze manufaktura
A tu je fotka ještě plného balení - aktuálně už je téměř spotřebovaná :)
Pleť jemně dočistí, ale žádnách extrémních pozitiv při jejím používání jsem si nevšimla. Snad takové zklidnění pleti. Osobně si myslím, že lepší službu problematické pleti udělá pleťová voda z okurkové limitované edice, o které jsem nadšeně psala TU :)
Hodnocení: 4 b. z 10 b.  

Nejlepší z těchto výrobků je zrovna ten, který má tuto pleťovou péči spíše doplňovat - to konkrétně roll-on: zklidňující SOS gel proti akné s levandulí, hřebíčkem a vřídelní solí. Ten mi pomáhal asi nejvýrazněji, i když taktéž nečekejte zázraky. Spíše se postaral o dezinfekci postiženého místa (které jsem už vymáčkla :D), protože přeci jen obsahuje i tea tree, myrtu, tymián, hřebíček a tu levanduli. Přišlo mi, že doba hojení "pupáku" byla kratší než obvykle (když si ho ničím nenatírám) a že nedošlo k nějakým jizvičkám a pozůstatkům. Dá se použít i na štípance od komárů a jiné havěti v létě, takže za mě je to skvělý pomocník. Má tentokrát i příjemnou vůni - levandule s hřebíčkem a tea tree už voní výrazně lépe jak v předchozím případě :)

recenze manufaktura, sos gel manufaktura

Jediné negativum - že to není opravdu gel, který se vymáčkne z tuby a natírá, ale je to roll-on. Což teda při akné "ve velkém", může způsobovat zanášení bakterií dovnitř do přípravku...a nebo se mýlím?
Hodnocení: 9 b. z 10 b. 


Celkově jsem byla mírně zklamaná, ale zase teď mi ten krém (v zimě) relativně vyhovuje. Každopádně stále jsem neobjevila nějaký "wau" pleťový krém od Manufaktury. Ale ten roll-on je podařenou záležitostí a potírala jsem s tím i Sandry štípance v létě bez obav ;-)

Co používáte na lesk pleti a akutní "boláky" vy? 

PS: všechny 3 produkty jsem obdržela na testování zdarma

Komentáře

  1. Já miluji hlavně koupelové věci od Manufaktury, naposled jsem zkoušela levandulovou bombu do koupele, ale jinak mám vyzkoušenou levandulovou sůl , sprcháč, pivní řadu , ta byla také super a teď mám mrtvé moře a už se těším až ho zkusím.

    OdpovědětVymazat
  2. Já Manufakturu ještě nezkoušela :) No já poslední dobou už se nelesknu a na t mi vážně pomohla Bioderma :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  3. Viem, že máš problémy s akné, neskúšala si Tariku? https://www.babickinazahrada.sk/naparovanie-masky-peelingy/tarika-pripravok-proti-akne-v-prasku-20g-3606.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky