Recenze: zubní pasta pro citlivé zuby, Ziaja. Růžová pro citlivky?

Jak si víte, tak Ziaja kosmetiku celkem dost můžu a nově jí mám doma...no moc, moc, moc :D Bude to i tím, že se tento rok otevřel nedaleko mého bydliště (v OD Prior, Trenčín) jejich obchůdek. Tuto zubní pastu Mintperfekt Sensitiv Ziaja jsem však získala v rámci spolupráce zdarma na testování. Takže šup sem s dojmy.
zubní pasta na citlivé zuby ziaja

Vezmu to dnes ve zkratce a nebudu klasicky rozepisovat plusy a mínusy. Jednoduše proto, že tato pasta na citlivé zuby prostě nefunguje. Ne na moje opravdu veeeeelmi citlivé zuby. Jen tak mimochodem - víte, že citlivé zuby bolí kvůli odhaleným krčkům a vznikají i špatnou technickou čištění zubů? Asi mě to hold nikdo pořádně nenaučil :D a dělám to už x-let zle a tím jsem si poškodila dásně, odhalila krčky a ty teď reagují citlivě. A nebo i ta moje prosba mít zubní kartáček co nejtvrdší v pubertě mi moc ve výsledku nepomohla... Tak jako tak, někdy jsou to velmi nepříjemné bolesti.

dentalni hygiena ziaja recenze

A proto používám zubní pastu na citlivé zuby. Taková Sensodyne v pohodě pomáhá. Chtěla jsem (fakt moc :D), aby pomáhala i tato zubní pasta od Ziajy. Při pravidelném používání (2x denně) po dobu cca 3-4 týdnů jsem si znovu vytrpěla - sladké a studené. A dokonce mě "brněly" zuby i večer při usínání. A stačily 2 dny se Sensodyne a zase byl úplný pokoj.

Na druhou stranu tato pasta od Ziajy je výrazně chutnější :D Ale to teda bohužel nestačí pro to, abych si šla tuto pastu koupit znovu. Dokonce přemýšlím, že jí vyhodím,  protože ani manželovi (taky citlivé zuby :D) nevyhovuje.

Co tak ještě napsat? Snad jen to, že Ziaja má i další verze zubních past (až 6: na citlivé zuby, proti kazům, bez fluoru, s fluorem a reminerelizující) a ke každé se dá zakoupit i příslušná ústní voda (4 druhy). Upřímně - zkoušet je ale nebudu a dál budu věrná Sensodyne a Manufaktuře, o které jsem psala nedávno tu.

Bohužel tento produkt má u mě 2 b. z 10 b.

Máte citlivé zuby? Co vám pomáhá? :)

Vaše




PS: produkt byl poskytnutý k recenzi zdarma 

PS: Ziaja kosmetika se dá koupit na webech: dobrakozmetika.sk a ruzova10.cz :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky