Good bye 2015, vítej 2016 :)

Tak znovu se změnil letopočet. Přijde mi, že se svět nějak zrychluje a vše utíká nějak rychle. Však teprve nedávno jsem tvořila koláž pro obdobný článek, který jsem vydala před rokem :) A v něm 10 cílů, které jsme si s manželem směle dali...

* náš malý xichtík :D * pokus o vánoční foto v Laugaricio Trenčín * smíšek už od malička *
* profi focení * oslava 1. roku a její "rozpačitá" reakce na ten humbuk kolem její osoby * uklizený obývák...asi na 5 sekund :D *
* ty oči a tváře :D * milión fotek, kdy mi prostě vlezla do záběru...to se pak nedá blogovat :D * náš poklad :-*

Pokud by vás zajímalo, tak se splnila zhruba polovina a musím říct, že i to je úspěch :D Rok 2015 sice nebyl tak přelomový jako rok 2014 (těhotenství, porod, šestinedělí...), ale byl extrémně psychicky náročný. Nebylo to jen mateřstvím, i když i to bylo někdy nadoraz. Bylo to i tím, že jsme řešili rekonstrukci, hypotéku, stěhování se do nového, zabydlování, byrokracii...a k tomu to mateřství. Upřímně - někdy jsem padala na hubu únavou. I proto byl blog sem tam na posledním místě, i přesto, že je to vlastně místo, kde se můžu vypsat a zapomenout na případné "domácí" strasti :) Někdo vyšívá, háčkuje...já píšu :D

Jsem zastánce toho, že není potřebné si dávat předsevzetí. Stačí jen pár cílů a ty si sepsat a někde vylepit na viditelné místo - na ledničku třeba :) Zkuste to :)

Našich/mých 10 cílů pro tento rok je...
- začít konečně s tou jógou (já) - kdo má nějaké rady/zkušenosti, klidně pište do komentářů. Budu vám vděčná :)
- číst více knih (oba dva)
- více pomáhat (oba dva) - už mám vyhlídnuté 3 projekty, tak snad se vše podaří :) 
- žít zdravěji (všichni tři) - aspoň trošku a chroupat víc zeleniny. To se nám minulý rok fakt moc nepodařilo ...:(
- najít v bytě pro vše své místo a tam, vždy hledanou věc najít...s dítětem je to někdy fuška a hledání klíčů na odchodu není nic neobvyklého :D
- šetřit co mateřská a pokračující zabydlování dovolí
- nekupovat kosmetiku :D Tedy ne zbytečně a do zásoby...
- trávit méně času sledováním seriálů a čuměním na FB, stejně jen šmíruju ...sem tam :D
- myslet na to, co bych chtěla být a dělat vše pro to, aby se to mohlo stát...uff, tomu asi nikdo neporozumí, ale je to můj víceméně tajný cíl/sen, tak chci dělat malé krůčky k jeho realizaci :)
- být vděčná za každý den s mojí rodinou...a i když mě někdy serou (oba dva :D), tak by to bez nich nebylo ono :)


Na závěr dnešního postu vám přeji to podobné co minulý rok - zbytečně se nestresovat, užívat si maličkosti, radovat se z každého dne a hlavně - zdraví vám i všem vašim blízkým a milovaným :)

Vaše



Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky