Kokosová péče Caffe Latte od Saloosu

Kokosová mánie na nás kouká snad z každého druhého blogu. Ještě donedávna jsem nechápala, proč takový rozruch kolem kokosového oleje. Co je na něm tak super a zvláštní? A to až do okamžiku než jsem sama vyzkoušela... A to konkrétně verzi Caffe Latte od Saloosu :)

bio kokosová péče, saloos

Plusy:
- nádherná vůně - nedovedla jsem si představit kokos a kávu spolu, ale pěkně se to doplňuje. Vůně je dost intenzivní, ale více je cítit kokos až potom trošku podtón kávy. Mňam!
- výborně se nanáší - taje až od 25 stupňů a nebo když ho mám déle v rukách, ale jinak není až takový problém. Je relativně tužší a než ho nanesu na požadované místo, tak vydrží a "nekápne" ...jak jsem se trošku bála :D Ale zase je potřeba ho nanášet rychle...o tom žádná :)
- hydratuje pokožku - dávám si ho po koupeli na paže, protože tam nejčastěji cítím pnutí suché pokožky. Vstřebá se (na to, že je to olej) fajn rychle...a ta vůůůůůně. Wau :) A hlavně - po uschnutí není mastný...fakt vůbec, takže klidně si hned obleču pyžamko :)
- ošetřuje pokožku - po holení si ho dopřávám na "nedodrápané" nohy (jako matka jsem se naučila dělat některé věci až moc rychle, takže i holení prošlo zrychlením a sem tam se poškrábu...ehm :D) A znovu...ta vůůůůně :)
- uvolňuje - a že to potřebuji :) Fakt mám někdy dost po celém dni (a teď se možná někdo ozve z čeho jsem unavená :D) a když přinutím manžela alespoň na krátkou masáž šíje a zad, tak ta vůně...
- vlasy, vlasy, vlasy! Buď použiju jen na konečky a hned po umytí (a působení několika hodin) vidím, že jsou takové hezčí. Zacelené...a to už je co říct, když jsem nebyla tak dlouho u kadeřnice :) A ještě lepšího efektu dosáhnu, když použiju kokosák na celou délku vlasů (vynechám jen asi 10 cm od hlavy). Ideální je pak hodit se do vany, ale opět...jako matka, to je sci-fi a od porodu se podařilo zatím 2x :D Vlasy se mi pak odvděčí nádhernou vůni a hlavně jsou hladké, jemné...jak po masce se silikony s drogérky. Ale s tím rozdílem, že toto je eko! :)

recenze saloos, kosmetika saloos

Mínusy:
- malé balení - brala bych klidně větší, protože takto se celkem rychle spotřebuje. Právě vzhledem k jeho multifunkčnosti :)
- na pokožce vůně nevydrží tak dlouho - manžel ho po hodince už vůbec necítil. Jo, zase jsem byla trapná a dávala mu očichávat a čekala reakce :D

Efekt:
Dá se použít snad na cokoliv co vás napadne. Ale o tom jste už určitě četly i u jiných blogerek :) Každá si najde vlastní využití kokosáku a někdo ho používá i na vaření (předpokládám, že tu "čistou" verzi, bez vůně)...na to bych se neodhodlala, protože přeci jen - mám si to dát na vlasy a pak na pánev? :D Nějak mi to nejde dohromady :)

A jako správná blogerka-testerka jsem ho zkusila několik dní používat jako noční péči. Ano, mám mastnou problematickou pleť, ale všude slyším, že olej se zvládne postarat i o tuto pleť. Tak jsem zkoušela - vstřebal se zhruba do 10 min. komplet a neměla jsem pocit mastné pleti. Překvapivě ani ráno pleť nebyla mastná a lesklá, jak bývá... Ale zase mé pleti až tak neprospíval. Den ode dne jsem měla horší krupičku na čele, i když zase zbytek obličeje se celkem zregeneroval (méně šupinek, mírné vyhlazení, lehké zmatnění). Takže na mastnou pleť klidně i na noc ano, ale jen sem tam :)
saloos blogspot

Koupila bych si ho?
Ano. Asi ale zkusím i jiné vůně :) A nebo i bez vůně, jen obyč kokosák :) Netvrdím, že je to must-have, ale jako maska na vlasy mi strašně vyhovuje :)

...zkušenost z testování :D 
To, že je tuhý do určité teploty a tekutý od 25 stupňů jsem poznala v den, kdy jsem si byla jistá, že nepůjdu s malinkou ven (bylo to ještě v době, kdy venku bylo přes den chladněji). Nanesla jsem si kokosák na celou délku vlasů už dopoledne. "Však jsem doma celý den, večer si vlasy umeju a aspoň se pořádně zregenerují...," říkala jsem si. Okolnosti mě ale vyhnaly ven. Spletla jsem vlasy do copu (vděčný účes na mastné vlasy...nebo vlasy od kokosáku :D) a vyrazila do chladného dne. A asi po půl hodince venku mi bylo divné, že mi cop nějak ztvrdl :D a mlátil mě do zad při pohybu. Asi po další půl hodince mi došlo, že kokosák prostě ve vlasech "zatuhl", takže cop se rázem stal téměř vražednou zbraní a sama jsem si dávala pozor, abych nekroutila moc hlavou, protože vlasy mám celkem dlouhé a nevypíchla si tak oko :D

Někdy si fakt říkám, že jsem tak nepraktický člověk na běžné činnosti...že já fakt asi měla zůstat u knih ve škole...a "u maminky" :D


Jednoduše a ve zkratce - kokosový olej je multitalent. Sama jsem se o tom 
přesvědčila a jeho použití na vlasy mě oslovilo natolik, že mám v plánu používat
kokosák jako regenerační kůru celoročně :) 
V létě zregeneruje vlasy zatížené opalováním a sluníčkem, 
v zimě zregeneruje to co napáchal mráz (vyzkoušené, mám ho doma už od ledna) :)

Nedokážu ho ohodnotit, protože nemám s čím porovnávat (můj první kokosový olej),
ale je prostě v pohodě :)

Používáte kokosový olej? A konkrétně na jaké účely?
Hlavně mě zajímá - vaříte s ním? :)


Vaše 

PS: Děkuji firmě saloos.cz za darování recenzovaného produktu.

Komentáře

  1. Ja som zatiaľ ešte kokosový olej neskúšala, možno v zime, oleje mám fakt rada a tento patrí medzi legendy, ale zatiaľ proste nejako nevyšiel čas a že si si ho dala na tvár tak to ťa obdivujem, aj ja mám mastnú a problematickú pleť a takýchto olejových vecí sa trochu stále bojím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem byla mile překvapená po vyzkoušení :) Zvlášť na těch vlasech...fakt to teď budu každému doporučovat :D A zkusila jsem na pleť a teď jak čtu komentáře níže, že je komedonní, tak už chápu proč mi to dělalo s pletí to co dělalo...i když na druhou stranu, fakt jsem viděla i takové vyživení pleti a asi i ta mastná pleť to trošku potřebuje :) ...jen teda jiným olejem :D

      Vymazat
  2. olejov pri mastnej a problematickej pleti sa netreba bat, ale kokosovy na tvar urcite nie, je vysoko komedonny.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som vyskúšala kokosový olej a musím povedať, že je fakt skvelý! Síce som nemala takýto kozmetický ale bio, ktorý sa môže použiť aj do varenia, ale účinky boli parádne. Tiež som z neho nadšená najmä na vlasoch, ale aj pokožku pekne hydratuje. :) Inak som skúsila aj bambucké maslo a myslím, že sa skôr podobá tomuto prípravku čo máš ty. Na rozdiel od oleja sa hneď vstrebalo a nemastilo a tiež konzistencia bola taká istá, že sa muselo najskôr zahriať, aby sa dalo rozotierať. S oboma som však veľmi spokojná a odporúčam! :) Ak budeš mať chuť, tak na bambucké maslo máme na blogu aj recenziu.

    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bambucké máslo taky používám právě od Saloosu a nemůžu si vynachválit - pomáhá mi dost i na atopický ekzém a sem tam ho máznu i na nějaký bolák na tváři a aspoň tak nějak ho zahojí :) Díky za pozvání :)

      Vymazat
  4. Osobně ho mám ráda, měla jsem i tento, ale teď používám raději bez parfemace. Ráda ho aplikuji na celé tělo a na vlasy, pokud je nouze a mám hodně suchou pleť tak i na obličej, ale vzhledem k tomu, že je komedonní, snažím se toto využití omezit. :) Vzhledem k tomu, že si kupuji kvalitní olej, který není zrovna nejlevnější, s ním nevařím, ale určitě bych to ráda vyzkoušela - palačinky jsou na něm prý skvělé. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec jsem nikdy nečetla, že je komedonní, ale teď už chápu "účinek" na mé pleti...jakoby pomohl, ale akné jakoby bylo horší (bylo toho více, i přesto, že pleť byla hladká...takový paradox trošku) :) A na to vaření...já fakt stále nevím, přijde mi to stále divné :D

      Vymazat
  5. Ahoj Zuzi, moc pěkně jsi to popsala. Saloos moc nepoužívám. Mám doma šampóny, které jsem dostala od Ježíška (a ten asi neví, že mám ráda Elseve:). Ale toto Caffe Latte voní už jen z monitoru ;O). Děkuji za tip. Kača

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, přesně tento jsem teď dostala od ségry, nepoužívala ho. Voní nádherně. Na vlasy používám kokosový, ale bez vůně. Taky s ním občas vařím. Palačinky jsou na něm super nebo pak kuřecí na kousky, osmahnu a zaliju smetanou, přidám třeba nakrájený pórek, recept mám myslím i na blogu. Tvůj zatuhlý cop pobavil:-))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky