Citlivý antiperspirant...Ziaja :)

Mám ráda věci, které jsou jednoduché, levné a pomáhají nám. Nemusí se jednat samozřejmě jen o kosmetiku, ale když se najde něco co relativně funguje a člověk nemusí vymýšlet s novým zkoušením jiných výrobků, tak si vlastně oddechne...nebo ne? :)

Začínám být lehce pohodlná (možná i tím těhotenstvím nebo prostě přibližující se 30-tkou :D) a už mě nebaví stále vymýšlet jaká kosmetika je ta nej. Chci si už pomalu vytvořit seznam mých TOPek a ty prostě kupovat a snad tím pádem i zredukovat stav přípravků v koupelně :)

Ziaja, kosmetika Ziaja, krémový antiperspirant

Tento Sensitive (citlivý...jak jsem si ho sama přejmenovala :D, ale asi to bylo spíš myšleno jako "jemný", že? :D) anti-perspirant jsem obdržela na testování od značky Ziaja ještě před nástupem na rizikové těhotenství a před hospitalizací. Tím, že jsem ležela komplet celé léto (a pak mi někdo tvrďte, že jste si léto neužily!! :-P) doma na gauči/posteli a měla šetřící režim + slunce téměř neviděla (bílá jsem jak stěna, ale aspoň jsem se nemusela bát pigmentových skrvn, které prý těhotné mají ve velkém :D), jsem ho nedokázala otestovat v extrémních podmínkách... Testování proto probíhalo déle, protože na rovinu - když ležím doma, tak na co používat antiperspirant, ne? :)

Plusy: 
- neobsahuje konzervanty, parabeny, barviva a alkohol. Slušný základ. Ale ujišťuji vás, že Aluminum tam stále je. Na druhou stranu...bez něho by asi byl strašně slabý a nefungoval by :) A kdo ví jak to s tím "hliníkem" teda je...
- neutrální vůně - osobně nevyhledávám anti/deodoranty, které mají výraznou vůni, protože potom nevím, jestli na ně mohu vrstvit jiné vůně v tělovém mléku/opalováku/toaletní vodě...znáte to - vám se po čase vnímání "vašich" vůní (z různých přípravků) ztratí a klidně stříknete toaletní vodou i víckrát, ale v létě? V prostředcích hromadné dopravy? V práci v malém kanclu? Vaše okolí nemusí sdílet vaše nadšení :), takže všeho s mírou a když výraznější toaletní voda/parfém, tak s neutrálním antiperspirantem :)
- praktické balení s kuličkou. Je malé, lehké, ale i tak se do něj vejde 60 ml přípravku. Spotřebovává se proto přiměřeně rychle. Váhou je ideální do kabelky :)
- cena - tak akorát :) Doporučená je 3,79 €/cenu v Kč se mi nepodařilo dohledat, ale určitě to nebude víc jak 80 Kč :)

ziaja, kosmetika ziaja

Mínusy: 
- fungoval, ale v průběhu dne bylo potřebné aplikaci zopakovat. ALE - vidíte na obalu někde slib, že vydrží 24-72 hodin? Já ne, takže jsem ani neočekávala, že bude super truper výkonný a nebude třeba si ho tři dny nanášet :D
- dostupnost produktů Ziaja v SR :(

Efekt: 
Mě vyhovuje. Podotýkám, že jsem se jednou zapomněla a použila ho na čerstvě oholené podpaždí a nestalo se nic - žádné štípání! Jsem chráněná (= necítím se :D) a když nejsem pod stresem/v extrémním teplu, tak v pohodičce pomáhá :) Je opravdu jemný s neutrální vůní a i to je důvod, proč si ho vezmu do porodnice. Miminko prý nesnese intenzivní vůně (jen vůni maminky), ale zase maminka nemusí "smrdět" už od dveří, ne? :D


Koupila bych si ho? 
Určitě ano. Jen musím zjistit, kde se dá koupit, protože opravdu to není (bohužel) značka, která se nachází na každém kroku jako Nivea :( Antiperspiranty jsou ještě v 2 dalších variantách - Elegance a Blocker a na příští léto plánuju zakoupit Blocker - vypadá, že bude účinnější a levnější jak Driclor :)

Dávám 9 b. z 10 b. 
Kdyby fungoval úúúúúúplně po celý den, tak by to byla desítka :)


Jak to máte s produkty Ziaja vy? 
Já zjišťuji, že čím více jsem jich vyzkoušela, tím více mi vyhovují :) Jsem překvapená celou značkou, jednoduchostí a velikostí obalů v poměru k ceně a celkovým účinkem. Netvrdím, že jsem použila zatím jen vše dokonalé, ale až na jeden krém na ruce (k recenzi se snad dokopu) mi vyhovuje vše :)

A moje rozhořčení...když porovnám nabídku produktů na CZ a SK trh, tak SK je dost ošizený :-( 

Vaše

Komentáře

  1. No musím říct, že vypadá dobře :) Já mám Ziaju velice ráda :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Paci sa mi, ze neslubuje 48 hodinovu ucinnost ako vacsina znaciek. Kazdemu je jasne ze nie je mozne aby sa clovek 48 hodin nepotil, tak naco to tam vobec pisu ....
    Kaviaren-u-macky

    OdpovědětVymazat
  3. Este doplnim, ze rada citam Tvoj blog, avsak je to mozne iba na pc. Na tablete mi stranka neskutocne blika a neda sa citat. Skontroluj si prosim v com moze byt problem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zkontrolované na 3 tabletech různých značek...všude je to bezproblémů, takže opravdu netuším co to může být :(

      Vymazat
  4. Ja citam iba na mobile a nemam s tym ziadny problem.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, Zuzi, skvelá recenzia :-) Zase som sa schuti zasmiala (najmä na časti o tom, ako maminka nemusí smrdieť :-D). Držím palce :-) Viem, že sa teraz pripravuješ na príchod malej Sandričky, no dovolila som sa nominovať ťa na TAG http://mycosmetictests.blogspot.sk/2014/09/liebster-award-tag.html :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky