Kozí tělové mléko, Ziaja...pro kozy? :D

Ano, kdo četl předchozí články, tak ví, že se manžel vyjádřil, že koza (tedy já) testuje své mléko :D To byla jeho první myšlenka, když jsem otevřela zásilku od firmy Ziaja. O této kozí řadě jsem slyšela už více a hlavně pozitivního, takže jsem se potěšila i přesto, že mám doma ještě zásoby asi 5-ti dalších tělových mlék :)

kozí tělové mléko, recenze ziaja

Hned jsem se pustila do testování. V zkratce - je určené pro normální a suchou pokožku. Příznivý efekt má i na velmi suchou pokožku se sklonem k ekzémům (ale to se asi přeci jen musí vyzkoušet). Oficiálně se o něm píše, že je určené pro věk 25+, ale myslím, že nikomu neuškodí :) Je dermatologicky testováno. Obal recyklovatelný.
A moje dojmy z použivání... :)

Plusy:
- pro mě obrovským plusem je způsob balení - ta pumpička! Proč nejsou všechna tělová mléka (a vlastně všechny přípravky) s pumpičkou?! Když už nejsou "postavená hlavou dolů" (výrobek stavíme na víčko a pěkně poctivě steče do dalšího použití), tak by měly být všechny povinně takto! Pumpovat mě baví :D, je to pohodlné, praktické a hlavně - mléko postavím na jedno místo a podle potřeby si jen "pumpnu" do dlaně a odcházím. Žádné třepání výrobkem, aby něco steklo. Žádné zběsilé pohyby, vychrstnutí zbytečného množství do dlaně, žádné fleky všude kolem, když to vystříkne jinam (v tu nejneočekávanější chvíli :D). Je to moje první tělové mléko s pumpičkou a najednou si říkám - jak jsem bez něj mohla existovat? :)

ziaja blogspot, kozí mléko

- hutnost mléka - mám radši hutnější konzistenci, než takové ty sračkoidní (pardon :D) co stečou z dlaně dřív než je dopravím na místo nátěru :)
- díky hutnosti mám pocit opravdu natřené pokožky. Ta je navíc provoněná, jemná a ošetřená :)
- zajímavá vůně, která mi připomíná dětský krém na prdelky a opruzeniny :) Je celkem intenzivní a budeš jí na těle cítit ještě dlouho po natření. Ale není nějakým způsobem "rušivá". Prostě nostalgie a návrat k dětským krémům :)
- na to jak je hutný, má dobrou "vstřebatelnost" do pokožky, takže se klidně hned můžeš obléct do pyžamka a povalovat se :)
- cena za 400 ml se pohybuje cca od 120 Kč/kolem 5 €, což není až taková hrůza :)
- složení výrobku - na první pohled tam nevidím žádné PEG "srandy", žádné silikony a ani parabeny - i přesto má spotřebu až do 5/2016, takže je to jen ukázka toho, že i tak se dá a přesně tak se to dělá :)

Mínusy:
- že jednou dojde... :D
- tím, že je hutný, tak se musí důkladně rozetřít, aby na pokožce nezůstaly bílé fleky. Ideální je nanést do dlaně aspoň 2 pumpnutí, dlaně poobtírat o sebe, aby se mléko "zahřálo" a pak nanášet. Jde to o poznání rychleji, než nanášení přímo na pokožku a intenzivní tření :)

tělové kozí mléko, tělové mléko recenze

Efekt:
Natírám se s ním každý večer už téměř 14 dní a jsem absolutně spokojená. Necítím žádné nepříjemné pnutí pokožky. Přes den nemusím nadávat, že mám na rukou šupinky a nemusím si otírat v práci nohy o sebe, jak mě svědí. Teď v těhotenství jsem nějaká víc citlivější (stále bych se škrabala a vše mě svědí :D), takže o to víc ho oceňuji.
Nejzajímavější zjištění pro mě bylo, že když jsem se s ním večer před spaním natřela, tak jemný ochranný film byl na nohou i na druhý den ráno, kdy jsem si dávala sprchu (to dělám výjimečně po ránu, zpravidla nestíhám :D). Bylo vidět, že při sprchování na nohou ještě trošku krému zůstalo, což mě těší - to znamená, že krém působí dlouhou dobu a hlavně - neobtiskne se na žádné oblečení! :)
PLUS efekt - když jsem si podráždila pokožku nohou při holení, tak jsem natřela postižené místo tímto mlékem a až tak to "nepálilo" jak to umí jiné krémy :D, ale hlavně - na druhý den to místo bylo téměř zahojené :) Takže i nějaká ta slibovaná regenerace probíhá :)

ziaja mléko, produkty ziaja recenze

Koupila bych si ho?
Kdo četl pozorně, musí mu být jasné, že ANO! :) ...teď jen vymyslet co s těmi krémy, které mám doma :D To bude zase extrémně rychlá spotřeba, kdy si po x-letech budu natírat každý centimetr na těle, jen abych vše rychleji spotřebovala.

Za mě jednoznačně 10 b. z 10 b.

Vaše

Info o tělovém mléku CZ/SK


...a upřímně? Myslela jsem si, že budu strašně kritická, ale proč hledat chyby tam, kde nejsou, že? :)

Když jsem byla malá, tak mi mamina vždy říkala, že skáču jak koza...
...takže toto mléko je opravdu pro mě :D


Komentáře

  1. Ja som mala telové maslo s tým kozím mliekom a bolo geniálne!! :-) hoci tuším obsahovalo parabény :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem na toto mléko slyšela ódy a po této recenzi jdu do něj... :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky