Sprchový gel Discover Mexico, Oriflame

Zjistila jsem, že jsem závislá na sprchových gelech :) A to až tak, že je střídám jak ponožky a mám na vaně aspoň 5 kousků a podle nálady je "aplikuji". 
Tento mi učaroval hlavně vůní...poctivě šucháno po stránce v katalogu :)

Oriflame, Discover Mexico, sprchový gel
...konečně je téměř spotřebován... 

Plusy: 
- velmi příjemná cena za velké balení - cca 2,5 €/70 Kč za 400 ml
- příjemná vůně - energická, trošku kořenitá

Mínusy: 
- začneme víčkem - ne a ne ho zavřít a je na to potřeba buď nějaký správný grif nebo prostě do toho mlátit jak najatá :D Po pár dnech jsem to vzdala a nechala jen s přiklopeným víčkem...
- sice krásně voní při umývání, ale sotva vylezu z vany a už ho ze sebe necítím :( Mám ráda sprcháče, které voní dloooooouho a jde je cítit z pokožky déle jak půl hodiny po sprše :))
- nepění tak, jak bych si představovala... Když jsem si ho navalila na žínku hodně, tak konečně přišel očekávaný efekt...aspoň se rychleji spotřeboval, jen tak mezi námi...
- vysušuje! Doslova jsem vylezla ze sprchy a cítila jak mě svědí celé tělo. Musela jsem se hned natřít, abych se nešuchala jak pes o všechny možné objekty v bytě :D

Efekt: 
V podstatě toho moc neslibuje. Jen osvěžení a čistotu :) Oboje splní, i když to první fakt jen na chvilku. Vysušování mi velmi překáželo a proto balení 400 ml bylo až za trest. Frkala jsem každý den obrovské množství na žínku jen aby byl co nejdříve pryč...

Koupila bych si ho znovu?
NIKDY...nejsem proti Oriflame kosmetice, ale tento sprcháč
 (a obávám se, že i další z této řady budou na jedno kopyto) vážně za nic nestojí :(

Abych nebyla úplně zlá, tak dáme 3 b. z 10 b. 
 

Máte s ním podobné zkušenosti? Nebo s jinými z této řady? 
Jaké jsou vaše neoblíbenější sprcháče?

Komentáře

  1. Je škoda, že moc nepění, přímo nesnáším když se té pěny udělá málo:D:/

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som mala raz sprchový gel z oriflame....a tiež ma nejako nenadchol :/ so suchou pokožkou našťastie problém nemám, ale hydratovaná soms a rovna po ňom teda necítila...
    Adrien

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky