Bylinný šampón s panthenolom, Ryor


V poslednej dobe si stále hľadám ten NAJ šampón. Po rôznych problémoch, o ktorých som vám už písala, proste nejako nemôžem nájsť ten dokonalý, ktorý nebude ani veľmi cenovo „náročný“, ktorý nebude spôsobovať suchoty na mojej hlave a bude mať aj nejaký ten „push-up“ efekt.
Ryor mi poskytol na testovanie tento bylinný šampón, ktorý ma nadchol bylinnými extrakty brezy a rozmarínu a samozrejme již spomínaným D-Panthenolom. Čakala som preto, čo najlepší výsledok...


Plusy:
- voní bylinkovo – už som si odvykla cítiť niečo „normálne“ prírodné J
- páči sa mi priehľadný obal – som chronický zásobovač domácnosti, takže takto dobre vidím koľko ho ešte je a včas zakúpim šampón nový J
- dostatočne pení aj pri menšom množstve prípravku
- vlasy sú na dotyk pevnejšie
- cena (3,65 €)
- neobsahuje silikóny! (Aspoň pokiaľ som pochopila správne princíp rozpoznania silikónov v prípravkoch – tj. keď je tam niečo čo končí na –cone, tak je to silikón)


Mínusy:
- je trošku viac „vodnatý“ čo sa prejavuje tým, že niekedy mi do ruky vychrstne viac ako potrebujem L
- čakám stále na ten „wau efekt“, ktorý sa ani po polovine spotrebovaného prípravku zatiaľ výrazne neprejavil...

Efekt:
Sľubuje, pri pravidelnom používaní, bohatosť a zdravý vzhľad vlasov. Vlasy naozaj vyzerajú pekne, ale stále to nie je úplne ono.
Žiaľ po pravidelnom používaní ma po ňom začala znovu svrbieť pokožka hlavy (to je môj celkom častý problém), takže ho darujem mamine. Tá ho zatiaľ použila 2x a pochvaľuje si J

Dávam preto 7 b. z 10 b.


Nezabudnite – výrobky Ryor môžete nakúpiť priamo v e-shope – odkaz tu



Komentáře

Oblíbené příspěvky