Kuličkový deo antiperspirant On Duty, Avon


Kdysi dávno jsem Avon antiperspirant používala...ale to bylo opravdu strašně dávno. Byl špatný.
Několik let jsem měla různé jiné (Nivea, Garnier, Rexona...) a dojmy byly všelijaké.
Tak jsem si řekla, že zkusím znovu ten Avon. Uplynulo přeci tolik let, tak už snad bude „technologie“ antiperspirantů zase někde o kus dál a budou lepší...a nebo ne?

Plusy:
foto ze stránky avon.sk
- asi jen praktičnost balení

Mínusy:
- mě strašně smrdí – připomíná mi to barvu na vlasy s amonikem a ten divný pach. Vždy když si ho nanesu, tak stále čuchám kolem sebe, co kde smrdí a až po nějaké době mi dojde, že to já (ne potem, ale tím antiperspirantem :D)
- je nějaký moc tekutý na antiperspirant – zanechává strašně mokrý pocit a celkem dlouho, což se mi tedy vůbec nelíbí, protože já ho chci nanést, hodit na sebe tričko a jít :-/
- ta kulička se celá zaprasí kolem (to je dáno asi tou tekutostí) – po čase to nejen vypadá škaredě, ale i divně se s tím zachází :-/
- 48 hod?!? Dovolte abych se zasmála :D ...ani náhodou, i když čas jsem nesledovala...já přeci čuchám kolem sebe :D
- zanechává bílé uschlé stopy v podpaždí - fuj...i na oblečení jsou stopy..."double" fuj! 

Efekt:
Píše se, že umožňují pokožce dýchat, že jsou dermatologicky testovány a mají nějakou super truper technologii. Mě smrdí a to tak, že mám pocit, že to nemůže být „zdravé“ – určitě je v tom nějaká chemie (fakt smrdí jak amoniak namíchaný s něčím – ten modrý), takže na čerstvě oholené podpaždí si ho nedám ani náhodou.
Nechci ho rovnou vyhodit...tak ho používám alespoň na doma, např. při domácích pracích...kdy ten smrad nad Savem, tak nevnímám :D

1 b. z 10 b. ...a to jen díky tomu, že 0 b. jsem nikdy žádnému výrobku nedala
 a nemám pro něj hodnotící stupnici :D

Sorry, ale nikdy více antiperspirant z Avonu L




Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky