Make-up a korektor na problematickou pleť, Acnecover, Dermacol

Kdo četl ódu na jiný make-up (pro mě spíš korektor) od Dermacolu tu, tak asi čeká, co budu říkat na další jejich "počin" z řady make-upů. Takže pojďme na to :)

Plusy: 
- praktičnost - zejména toho, že nemusíš kupovat extra korektor. Ten je již "v balení" výrobku a HLAVNĚ - nemusíš se bát, že by tento korektor byl světlejší-tmavší než tvůj make-up. Tento korektor jednoduše JE v barvě make-upu - no stress :) Pozn. make-up má 30 ml, korektor 3 g, ale přijde mi dostatečně velký :)
- obsahuje vše co má mastná a problematická pleť ráda - tedy olej z tea tree, který je přeborník na "dezinfekci" pleti (jednoduše řečeno :D), kdy napomáhá hojení (ne nadarmo mám doma x roll-onů, kterými si suším vyrážky) + Zincodone (pod registrační známkou), který snižuje tvorbu mazu + vitamíny A a E, které zlepšují stav (rozuměj její hrudkovitost :D) katastrofální pleti :))
- 4 odstíny - k nahlédnutí a případné koupi i zde: http://www.dermacol.cz/dekorativni-kosmetika/tvar/make-upy/acnecover-make-up-corrector-10461, takže žádné výmluvy - každý si najde ten svůj odstín.
- opravdu zmatňuje. Tedy - musela jsem použít i pudr, alespoň na to prvopočátkové lesknutí hned po nanešení make-upu, ale poté, v průběhu dne - no problemo. Moje věčně lesknoucí se pleť byla opravdu více matná, až jsem se stále musela kontrolovat v zrcadle, jestli mě zrak neklame :)
- výdrž je dostatečná - myslím tím, že ráno nahodíš make-up, večer tam ještě stále je, i když samozřejmě mírně narušený. S podkladovou bází Satin Make-up Base byl výsledek o dost lepší.
- pěkně splynul s tónem pokožky, i přesto, že jsem se obávala, že odstín 3 bude na mě tmavý. Chce to opravdu vyzkoušet tester v drogérii a najít ten správný odstín :)
- příjemná cena :)


Mínusy: 
- ...kryje jen středně :( Kdo má problematickou pleť xy let jako já, tak tu pleť pravděpodobně už nemá úplně bez jizev, nějakých hrbolků atd. Takže ten korektor se prostě použít musí, i když je pleť třeba v lepším stavu...jen proto, aby se vše zamaskovalo :( Kdyby ti nevyhovoval přímo tento korektor a nebo se spotřeboval, tak určitě doporučuji Make-up Cover - extrémně krycí, protože tím zakryješ kompletně vše :)
- asi by nebylo vhodné ztratit ten vrchní kryt korektoru :) - takže bacha na to, protože jinak ho už raději, z hygienických důvodů, nepoužívej :) Ten korektor, samozřejmě :) A hlavně...jak by potom výrobek stál? :D
- rozetření do ztracena je celkem dřina
- póry byly viditelné - zde bych uvítala, kdyby se postaral o jejich maskování...ale s tím souvisí i ta střední krycí schopnost...

Efekt: 
Nejdříve jsem byla překvapená jak byl hutný, tuhý. Nějak jsem očekávala, že z tuby vychrstne "vodové" cosi, jako to některé make-upy umí, ale byla jsem překvapena jaký "šulček" (:D) mi vyjel.  S tím souvisí tedy i to, že se relativně hůře rozetíral - už jsem si zvykla na tekutější složení make-upů, tak jsem s tím chvilku bojovala :) V tomto případě doporučuji rozetírat spíše prsty.
Korektor kryje dostatečně, je skvělým doplňkem, takže super nápad. A hlavně - právě on tak voní/smrdí tea tree olejíčkem, takže asi ten bude mít tu hlavní funkci "ran-hojiče" :)

Očekávala jsem zejména snížení lesku pleti, což opravdu splnil.
Ten efekt "potlačuje tvorbu akné" si nechám na pozdější zhodnocení, protože jsem ho zatím použila jen 2x :)

Jsem mile překvapena a budu sledovat v dalších dnech, jak na něj moje pleť zareaguje. 
Prozatím dávám pěkných 8 b. z 10 b. 


Pozn. pokud se můj názor extrémně změní, budu aktualizovat tento příspěvek :)

Nezapomeňte čeknout i web: 


Komentáře

Oblíbené příspěvky