Zázrak pro nepoddajné vlasy? BC BONACURE Moisture Kick – Spray Conditioner, by Schwarzkopf Professional


Nerozčesávala jsem si vlasy. Nikdy. Už z principu, protože když jsem začala, tak jsem si vytrhala polovinu vlasů – mám je sice jemné, ale celkem nepoddajné (zvláštní to kombinace, že ano?). A potom mě to prostě přestalo bavit.
Mám teď ale delší vlasy než kdy dříve a když je nerozčešu, tak vypadám doslova jak čarodějnice s roštím na hlavě. Vyzkoušela jsem proto, na naléhání kadeřnice, která byla zděšena z mého „nečesání“ vlasů:D, tento sprej ….
A moje vlasy křičí radostí :)

Plusy:
* samozřejmě vůně – mě voní skoro všechno a tento sprej voní velmi, ale velmi příjemně a hlavně, vůně vydrží ve vlasech min. 2 dny (takže u mě tak akorát do dalšího mytí vlasů ...mimo jiné se mi i dost mastí :D)
* stačí párkrát stříknout – nejdříve jsem si říkala, že je to celkem drahý „špás“, ale když jsem viděla výsledky i po pár stříknutích, kdy z tuby skoro nic neubylo, tak jsem byla (já spořivý škudlil) velmi spokojená – přípravek mi vydržel cca rok a používala jsem ho min. 1x týdně
* vlasy byly ...krásné – stačilo nastříkat, chvilku vydržet a pomalu rozčesávat – až jsem byla překvapená, že ty chuchvalce šly bez potíží rozčesat s minimem vypadnutých vlasů. A na druhý den – paráda, vlasy se leskly (když byly konečně rozčesané a měly nějakou formu:D), pěkně spadaly po zádech a celé byly takové ...sexy :)

Mínusy:
* užívala jsem ho 1x týdně z toho důvodu, že se mi po něm trošičku rychleji mastily vlasy :( ...ale zase jsem měla pocit, že stačí i to jedno použítí za týden a vlasy byly celkově poddajnější i při dalším mytí

Efekt:
Super. Byla jsem mile překvapená a i když se jedná o cosi dražší výrobek, tak určitě nelituji koupě. Vydržel dlouho. Efekt byl dokonalý.
Nanáší se na vlhké vlasy (může i na suché, když je nejhůř :)) - stačí protřepat tubu a promíchat 2 různé konzistence (ani pořádně nevím co v tom bylo:D) a párkrát stříknout – ideálně přímo na místa, kde je to nejhorší a možná ne až úplně ke kořínkům, abys zabránila předčasnému mastění vlasů (ale pokud s tím nemáš problém, tak...asi nebude problém :))

10 b. z 10 b. ...nemůžu jinak, ale jsem s ním spokojená :)


Komentáře

  1. Tak zrovna tento produkt mám hodně ráda, používám ho kdykoliv podle potřeby na suché vlasy.

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky