Kolik ml mléka na jedno 50-ti kilové tělo?

Nebojte, nezbláznila jsem se :D Stále zůstávám u recenzí kosmetiky a tak nějak vyjádření svého názoru "na věc" (tou věcí myslím kosmetiku a všechny různé udělátka, která nás dělají krásnějšími...ve většině případů).

Dnes se chci zamyslet nad tím, proč (téměř) každá z nás má takové zásoby všelijakých tělových mlék (mlík?), šampónů, masek na obličej, masek na vlasy, řasenek, stínů, balzámů na rty...

Je vlastně normální mít doma takové zásoby? Když to bereme tak, že na každém obalu je taková ta pidi informace o tom, za kolik měsíců od prvního otevření máme výrobek spotřebovat, tak minimálně 30% z výrobků nestihneme spotřebovat včas.

Aspoň předpokládám, že jste na tom podobně jak já - koupíte si nový tělový krém, i když máte rozpoužívané další 2. Ten nový samozřejmě jen tak nepostavíte do koupelny (nebo kamkoliv, kde to skladujete), nejdříve ho oňucháte a šup - první otevření. Myslím, že ho i vyzkoušíte a pak přemýšlíte jestli ho začít používat hned a zpomalit používání těch rozpoužívaných :D, nebo jestli si ho ponechat - myslím, že se rozmýšlíte podle vůně, toho jak se roztírá a celkového pocitu "poté".

A takto se nám to všechno v koupelně cyklí. Já osobně obdivuji ty, které dokážou vše spotřebovat tak, že "neskáčou od produktu k produktu" a prostě jedou na jednom výrobku, dokud ho nespotřebují. Já to nedokážu - vím, že jsem si koupila něco voňavějšího, něco co vypadá lépe (i obal samozřejmě hodnotím :) ) atd. a pak mám tendenci ten stávající o "trošku horší" výrobek nespotřebovávat a nebo ho nakonec (když vidím datum blížící se expirace) spotřebovávám strašně rychle, že si např. sprcháče dám na žínku takové množství, že by mi to normálně vydalo i na týdenní používání...jen abych co nejrychleji mohla používat ty nové výrobky :D...které stejně nahradí další.

Máte i Vy takové stavy, že i přes to, že máte doma např. 3 (a více) sprcháčů, že když jeden spotřebujete, tak si napíšete poznámku: "Koupit nový sprcháč!" ? Já to tak bohužel mám - víííím, že mám zásoby, ty jsou celkem "dostatečné" (...pro 8-mi člennou rodinu plnou holek :D), ale i tak - jednu věc spotřebuji a hned si kupuji další. Nejdříve sonduji po blozích, po recenzích, po reklamách - čučím do časopisů, srovnávám a nebo prostě podle toho jaká sleva v dm-ce nebo 101 drogerce se naskytne - a šup s novým výrobkem, který jsem přeci včera spotřebovala (nezáleží na tom, že mám doma další 3 podobné) do košíku.
Je toto vlastně vůbec racionální uvažování? Nestáváme se, my ženy/holky, vlastně nesvéprávné v obchodech, kdy slepě nakupujeme a nemyslíme na to, co máme doma?

Pro můj špatný pocit a potvrzení toho, že to opravdu přeháním, seznam věcí, kterých mám nejvíce (v ks):
- řasenka - 3x
- make-up - 3x
- pudr - 4x
- lícenka - 4x
- oční stíny - to nespočítám :D
- tělové mléko - 5x
- sprcháč - 8x !!!!
- šampón - 4x
- masky na vlasy - 4x
- masky na obličej - 7x ...hups, ale bylo 9, nedávno jsem 2 konečně dorazila :D
- přípravky na akné - nespočetně moc, protože stále doufám, ale minimálně 5 intenzivních starostlivostí mám,  pleťové vody do zásoby od Biodermy, asi 3x čistící gel...

No, to už je fakt dost. Když se vrátím zpět k nadpisu a otázce: Kolik ml mléka na jedno 50-ti kilové tělo (samozřejmě těch 50 kg mám plus mínus já), tak nedokážu odpovědět...abych vše stihla spotřebovat včas, tak bych musela přibrat alespoň 200 kg a nebo se 5x naklonovat...no možná 3x, když mám 3 řasenky :D

A jak jste na tom Vy? Toto je "true story" a vím, že i pár mých známých je na tom podobně (až na ty, které samozřejmě už mají děti, tam už potom není prostor na "rozhazování" :) )

A nemyslete - nejsem finančně tak za vodou, že bych si to kupovala z nějakého rozmaru - já se právě nejvíce těším z úspěšných úlovků za pár Kč (eur) - jsem spořivá, šetřivá...ale co se týče kosmetiky, jsem doslova marnivá :)

Btw. ta "pidi" informace (jen kdyby náhodou někdo nevěděl :) ) je na každém výrobku vzadu - většinou u značek, které označují, že to máme recyklovat, kolik to má ml - je to takový ten "krém" s víčkem a na něm je nějaký údaj - nejčastěji 12 M = spotřebovat do 12-ti měsíců od prvního otevření...heh, ale co když mi to otevřel už někdo v drogerce před rokem? :DD

Komentáře

  1. Zuzka dakuje za pekny clanok pobavila si ma :) som na tom rovnako ako ty, ale zase ked vidim neskutocne zasoby ostatnych zien poviem si, ze som na toM este dobre :)))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky