Dermacol Make-up Cover – voděodolný, extrémně krycí make-up

Ehm…myslím, že toto je revoluce v mém kosmetickém arzenálu a může směle aspirovat na výrobek roku 2012 (pro mě),  i když je teprve duben.
Začnu tím, že tip na tento výrobek mi dala kamarádka už před 3-mi lety – v té době, ale nebyl v drogériích vůbec dostupný a tak jsem na něj zapomněla.
Znovu se ke mně dostala zmínka až začátkem tohoto roku, kdy jsem surfovala po netu a hledala …vlastně ani nevím co. Objevila jsem recenzi na tento „make-up“ a řekla si wau – vyzkoušet to musím a tak se ke mně dostal.
Nelituji. Ptáte se proč?




Na výrobku se píše, že jde o make-up – podle mě to je geniální korektor. Ještě jsem ho nevyzkoušela jako make-up a ani si nejsem jistá, jestli bych poté už nebyla moc „velká maska“ :D – je strašně krycí.

Tak teda plusy:
·         Krycí, mega, úžasně, bravurně a nevím jak ještě – s touto úrovní krytí jsem se snad ještě nesetkala – ne nadarmo se na výrobku píše, že ho používali filmová studia Barrandov na zamaskování chyb našich umělců a že výrobek používají už v Hollywoodu, všelijaké modelky na focení atd.
·         Stačí ho strašně malinko – přijde mi, že jen otřu prstík o tubu a mám na prstu tolik krému až nevím co všechno si mám zakrýt – bohužel někdy i musím utřít nebo spláchnout pod vodou ten přebytek :-(
·         Na výběr je tolik odstínů (asi 12), že si vhodný musí najít každá z nás – nehrozí poté, že by ho bylo vidět – i na denním světle obstál perfektně!
·         Zakryje všetmavé kruhy pod očima, červený nos odraný od kapesníků při rýmě, jizvičky, pozůstatky akné, čerstvé akné…a prostě jakoukoliv vadu na tváři ;-)
·         Má ochranný faktor SPF30, což není k zahození

Mínusy:
·         Snad jen to, že když trošku více zmáčkneš tubu, tak korektoru („make-upu“) vyjede zbytečně moc a když se zapomeneš a stále držíš tubu v ruce, tak stále pomaličku teče ven…takže pak otřeš nadbytek do víčka…ale jak jsem psala výše, stačí ho tak malinko, že mám pocit, že  mi vydrží min. 5 let (a že teda u mě má co zakrývat :D)

Můžeme ho tedy nanášet buď samostatně, nebo jako korektor. I na tmavé kruhy se mi strašně osvědčil a možná o malinko předčil roll-on od Garnieru (viz. recenze zde a níže).
Doporučuji nanášet na podkladový krém – malinko vysušuje, ale u mé pleti to nebylo nic extrémního.

Jeho hledání po drogériích bude asi trošku složitější – sama jsem ho nalezla až v 101 drogerii, kde bylo jen 6 odstínů L Ale snad budete úspěšné. 
Min. jako příležitostný make-up a brutální korektor (na důležité akce, rande, focení a nevím co ještě) se hodí a ta cena – 129 Kč!!! To je jak zadarmo za ten výkon.

Hodnotím na 14 b. z 10 b. :D :D

Pozn. Mám ho už 3 měsíce a na tubě to skoro nejde poznat – zažili jste to už? ;-) WAU

Máte s ním taky dobré zkušenosti? Nebo naopak špatné? Podělte se :)

Komentáře

  1. Zuzka tiez som o nom co to citala no neverila som ze dokaze skryt vsetko takze dakujem za typ!! Musim si ho zaobstarat aj ja

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, dokaze zakryt opravdu vsechno - jsem opravdu velmi spokojena, coz jde asi citit i z recenze :) Myslim, ze ty 4 €, za ktere jsem ho koupila, byly jednou z nej investici do kosmetiky, kterou jsem kdy udelala :D ...30g se tam pise ;-) (i kdyz se divam, ze na webu je 28g)

    OdpovědětVymazat
  3. Aj keď mám doma plno make-upov, asi si ho zaobstarám...všade sú na neho chvály, vraj zakryje aj tetovanie! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...abych pravdu řekla, tak bych se ani nedivila :))...fakt je strašně moc krycí, což mojí pleti v poslední době dělá jen a jen dobře :) Určitě doporučuji - stačí se trefit do správného odstínu a garantuji ti, že nebudeš litovat...pokud ano, přijď mi ho omlátit o hlavu :D :)

      Vymazat
  4. Já už dříve na něj četla právě spoustu recenzí, tak jsem ho objednala (páč v obchodech jsem tehdy na svojí světlou pleť nenašla odstín). Za tu cenu bych řekla, že špičková kvalita. S lepším krycím make-upem (no.. korektorem :D) jsem se opravdu nikdy nesetkala.. i když je moc fajn, na kruhy pod očima je moc těžký a můj styl malování se pomalu a jistě začal měnit a dbám spíš na péči o pleť než na dekorativní kosmetiku, která ty nedokonalosti zakryje. :).. Přesto, byla to moje jedinečná investici, která se jednoznačně vyplatila ;)*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za super názor :) Já ho používám stále a stále jsem z něho nadšená - i tím, že je tuba téměř stále plná a vypadá téměř jako nový :) Já dbám i na péči, snažím se i jíst zdravě...ale hold moje tělo je nějaký nezmar v tomto, takže stále musím kupovat i podobné výrobky...snad to jednou samo přejde :D

      Vymazat
  5. Ahoj :) Já mám odstín 208 ( nejsvětlejší ) a 212. Jsem s ním moc spokojená, ale ještě nikdy jsem ho nepoužila na celý obličej, používám ho na kruhy pod očima, můj červený frňáček :D a občas na nějaký ten pupínek. Opravdu dobře kryje a stačí ho malinko.
    http://zeldamartina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Jsem ráda, že si lidé myslí to stejné (ti co to vyzkoušeli) a doufám, že ti ostatní, budou chtít vyzkoušet tento výrobek též :)) Souhlasím - též ho používám jen takto "bodově" a stále si ho nemůžu vynachválit :)) Díky za koment a za odkaz - jdu tam mrknout ;-)

      Vymazat
  6. Rozmýšľam, že si ho kúpim zatiaľ naň vidím len samé chvály :)

    http://gingerbread-heart.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle je v mé kosmetické taštičce naprostý základ. Používám ho už hodně let-na nedokonalosti * kruhy pod očima a maximálně mi vyhovuje se svojí úžasnou krycí schopností! Nedám na něj dopustit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) já už ho taky z kosmetické taštičky jen tak nepustím...navíc tak mega dlouho vydrží, že mám pocit, že ho nemůžu ani nikdy spotřebovat :D

      Vymazat
  8. Už dlhšie si naň brúsim pazúriky... Počujem na neho len samú chválu. Najprv však spotrebujem make-upy, ktoré už mám doma.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. ten mejkap - korektor vyzerá fakt že WOW. za tú cenu sa asi oplatí vyskúšať ho :) super recenzia, Zuzka :)

    OdpovědětVymazat
  10. Aj ja som ho vyskúšala,aj keď som alergička.Najprv som bola nadšená konzistenciou.No vyšla som von a asi po pol hodine mi začalo byť v tvári nejak horúco a nebolo to z tepla.Doma som ostala v šoku:líca som mala ako popálené,akoby som si natrela krém s kyselinou.A trvalo 2dni po studených obkladoch a Jarishovom roztoku z lekárne,kým to prešlo.Takže:alergičky,pozor!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentár je tu omylom,patrí k make-upu Rimmel!prepáčte.

      Vymazat
  11. Asi si ho pořídím jako korektor :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojte a zakryje aj silné akné a červené fliačiky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj :) Ano, mě tento "korektor" make-up zakryl opravdu vše, ale trošku přeci jen vytváří ten efekt masky. Možná bych ti doporučila nejdříve zakrýt červené flíčky zeleným korektorem (vyrábí mnoho firem - Avon, Oriflame, Dermacol, nově tuším i Max Factor bude mít takové "tužky") a potom použít na nejhorší místa tento make-up a dotřít nějakým v podobném odstínu místa, která nejsou až tak nejhorší :) Určitě vyzkoušej předtím než půjdeš ven a na denním světle :)

      Vymazat
    2. ďakujem a myslíš, že sa z tohoto nevyhádžem? Po novom som si kúpila od Dermacolu radu "ACNECOVER" (make up & corrector + púder) a vyzerá to celkom sľubne. Rozmýšľam dokonca aj nad kúpou tých gélov od tej rady, kedže mi to robí celkom dobre.:) Teraz ale ešte rozmýšľam teda aj nad týmto, pretože ten ACNECOVER neprekryje všetko a kedže som počula, že toto áno, tak by som to použila len na nejaké tie "miestočká". :)

      Vymazat
    3. Myslím, že to by neměl být problém :) Aspoň neznám nikoho, komu by škodil na pleti...jen co vím, tak někoho trošku vysušoval. Ale když si ho dáš vyloženě jen na nejhorší místa/jizvičky/flíčky, tak věřím, že to bude ok :) Acnecover je taky velmi dobrý, protože má i složky na hojení. Tak držím pěsti, aby se ti s Dermacolem dařilo ;-)

      Vymazat
  13. Ahojte, Zuzka a pouzivas na ten make up aj puder? Ci uz netreba .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) ano, i pudr, ale jen tak jemně popráším pleť a zbavím jí nadbytečného lesku...toho mám celkem dost, takže proto i pudr. Pokud ale nemáš extrémní problém s leskem, tak si myslím, že není ani potřeba...přece jen je to dost "těžký" makeup, ale garantuju, že zakryje vše :)

      Vymazat
  14. No super , dakujem a aky davas puder na tento make up?

    OdpovědětVymazat
  15. A je voděodolný? Mužů se potápět bez problémů? Jelikož mám problematickou pleť ale trénuji závodně a jsem pořad pod vodou. Děkuji za odpověď. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Thank you for sharing this article i really liked your post it's help me a lot Dermacol Shop

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky