Krém na ruce Winter Care by Fleur de Sante


I když už zima je téměř za námi, aspoň doufám, tak se mi dostal do rukou tento „mini“ krém na ruce Fleur de Sante. 
To „mini“ samozřejmě myslím ironicky – asi nikdy jsem neviděla větší balení krému na ruce. Což v zimě je obrovské plus, ale postupně: 

Pluska: 

  • Tak tedy velikost – 200ml se opravdu jen tak nevidí. Zpravidla bývají krémy 75 ml, popř. menší, výjimečně 100 ml – aspoň co jsem měla tu čest. 
  • Tuba je opravdu plná, žádný vzduch, jak tomu někdy bývá. Avydrží mega dlouho – používám ho tak 2x denně a zatím se mi zdá, že ho moc neubylo :)
  • Vůně – velmi příjemná, žádná protivná. Nesnáším když mi ruce neidentifikovatelně smrdí, nebo naopak voní strašně moc po jiných krémech na ruce – obzvlášť v práci mi to obzvlášť překáží, když stále píšu na PC a „smrdí“ (nebo voní) mi to pod nosem.
  • Konzistence – rychle se roztírá
  • Přináší slibovaný efekt – tím, že obsahuje bambucké máslo opravdu ruce hydratuje a jsou krásně hladké. 



Mínuska: 

  • Trošku mastnější – nějakou tu chvilku trvá než se plně vstřebá do pokožky ruk, proto nedoporučuji ihned vykonávat jakoukoliv činnost – hrozí vyklouznutí předmětů z rukou apod. :D
  • Ten efekt hladkých rukou netrvá až tak velmi – resp. Nezdá se mi, že by měl nějaké „hojivé“ účinky – v ten okamžik, kdy si ho natřu je opravdu úžasný, ale ráno stačí vyběhnout z domu jen tak, bez krému na rukou a už jsou zase suché. 


To je asi jediné co tomu krému chybí – nějaký „trvalý“ efekt. Naštěstí už přešly obrovské mrazy, které nás sužovaly a kdy mé ruce vypadaly jak ruce stařeny, tak už to bude jen lepší – krém hodnotím na výbornou s malým mínus.

A ta jeho velikost – stále mě dostává – pro mě ideál, protože si ruce natírám stále a stále – nesnáším pocit suchých rukou a jak jsem už psala u jiné recenze krému na ruce…než mít suché ruce, tak si je oblížu :D :D (to samozřejmě nedělám :D, ale někdy mám sto chutí to praktikovat)

Hodnotím na 9 b. z 10 b. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky