Řasenka Glam´Eyes by Rimmel


Tak tato mrška mě překvapuje každým dnem - zjistila jsem, že Glam-ky jsou od Rimmelu asi fakt ty NEJ - alespoň pro moje krátké řasy, které nejsou ani moc vytočené, ani moc husté, no prostě jsou takové celkem o ničem. 

Plusy: 
- oddělují krásně řasy, jak jedna tak druhá (Glam´Eyes klasická, Glam´Eyes Lash Flirt) - ty kartáčky jsou prostě stvořené na dokonalé rozčesání :)
- dají se vrstvit bez problémů - jedna vrstva je taková klasická, na jemné zvýraznění, ale klidně si na denní nosení můžeš dát i 2 vrstvy a nemusíš se bát, že by se ti řasy nějak slepily
- pěkný design - no co si budeme povídat, ale mě se černý design řasenek velmi líbí :D
- je dostatečně černá, hned jde vidět od prvního tahu, že si tam něco "leptám" :D

Mínusy: 
- to slepování řas a hrudky, které jsem vzpomínala v blogu výše, už tak nějak pominulo - stačilo ty řasenky pořádně rozpoužívat a bylo po problému...takže toto je takové "poloviční mínus" :)
- spíš mi vadí to, že po "pár" použitích (tj. např. měsíc a půl každodenně) už je taková málo mokrá - ano, sice stále zabarví řasy, ale už se musím více snažit, vrstvit - už přemýšlím, jestli je u konce nebo není...přitom jiné řasenky vydrží i 3-5 měsíců a jsou stále mega černé a mokré...

Efekt: 
Slíbený efekt dodrží - řasy jsou vytočené, oddělené a jsou tak nějak více "sexy" ;-)

Hodnotím na 9 b. z 10 b. (obě dvě, růžová ale byla možná o trošičku lepší) 


Komentáře

Oblíbené příspěvky