Make-up Wake Me Up by Rimmel London

Make-up Wake Me Up - je úplnou novinkou na našem trhu (tj. leden-únor 2012). Již ho používám několik týdnů a musím přiznat, že je super a to si myslím, že nepochválím jen tak něco ;-)

Ano, přiznávám, měla jsem ze začátku "předsudky", protože nesnáším, ale opravdu nesnáším oranžovou barvu (paradox, když celý blog pro Rimmel, viz. dole, byl totálně oranžový a vlastně i tento blog tuto barvu trošku obsahuje :D)...měla jsem trošku "odpor" začít ho vůbec používat, ale potom se mi nějak podařilo jiný make-up dopotřebovat, jiný mi mamina omylem rozbila...takže jsem musela na něj přejít :)

Pluska: 
* je hutný, v poslední době preferuji jen hutné make-upy, které jsou maximálně krycí a na mojí, stále problémovou pleť, jsou ty NEJ - už nikdy více např. Stay Matter od Rimmelu a to jsem ho milovala :-x
* je úžasně krycí - když má moje pleť lepší den, tak není potřebné nanášet korektor. Skryje dokonce i takové "čerstvě" začervenalé místa...až jsem žasla nad tím jak vše zakryl :)
* krásně voní, příjemně...:)
* jedno pumpnutí je tak akorát na tvář - možná ještě přidat jedno "mini" pumpnutí - dvě jsou už hodně...takže mám pocit, že vydrží opradu dlouho. Už ho používám asi 3 týdny a zatím není ve skle vidět, že by ubýval
* vydrží v pohodě celý den v práci - nemusím ho opětovně nanášet
* nelesknu se! :) super
* hygiena nade vše - je tam pumpička
* odolný vůči otěru - vydrží, jen ta šála...to byl nápad pořídit si bílou šálu, že? :D
* SPF 15! 
* a ANO - opravdu vyhlazuje pleť a rozzařuje ji - obsahuje nějaké mikro rozzařující částice čehosi :D

Mínus: 
* hmmmmm...možná ta výdrž by mohla být o trošičku lepší, ale zatím jsem se nesetkala s make-upem, který by vydržel úplně "nedotknutý" po celý den (když nepoužiju fixátor make-upu samozřejmě)
* měla jsem pár dní suchá místa na obličeji...ale myslím, že to se už ztratilo...takže make-up to nezpůsobil :D

Cena make-upu je velice přijatelná - dá se koupit do 200 Kč (7 €), což je podle mě přijatelná cena za trošku lepší make-up než některé levné značky. 
http://rimmel.cz/produkt/wake-me-up/ - zde najdete odstíny :)

Ještě stále váhám (jako i v popisu SK dole - cca 2 týdny dozadu psané), jestli na první místo umístím Match Pefection od Rimmelu nebo tento. 

Dávám si ještě pár týdnů na vyzkoušení...každopádně jeden z NEJ make-upů, které jsem za poslední dobu měla možnost vyzkoušet a používat. 

Hodnotím na 10 b. z 10 b. :)

Pozn. z 13. 9. 2012 - používám ho každý den už od ledna (januára) 2012 a spokojeně můžu říct, že názor se nezměnil a ještě mám cca 20 % z objemu v lahvičce ;-)
A toto je jednoznačně první místo z make-upů by Rimmel :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky